موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد

وبلاگ رسمی موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد

موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد

وبلاگ رسمی موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد

موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد

وبلاگ رسمی موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد این وبلاگ جهت اطلاع رسانی موسسه می باشد .
🌸 در وصف شهدا ، مطالبی با محوریت شهدا و دوران دفاع مقدس🌸

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه

معرفی شهدا ۴

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۰۲ ق.ظ

 

#وصیت_نامه_شهید_رسول_پور_مراد🌷🕊


#حرف_های_عمومی🌹🍃

-خیلی اهل نصیحت و توصیه نیستم، چون خودم بیشتر از همه به آن نیازمندم فقط چند یادآوری:
۱- نماز که انسان را از فحشا و منکر دور می کند 
۲- روزه که سپر آتش جهنم است  
۳- یادآوری مرگ 
 ۴- جهاد با نفس 
 ۵- ولایت مداری و گوش به فرمان رهبر بودن  
۶- دعا برای سلامتی و فرج آقا 
 ۷- طلب شهادت و…
راجع به محل دفن هم دوست دارم کنار مزار مادر عزیزم باشد و اگر نشد کنار مزار شهدا و اگر بازهم نشد هر طور که بزرگان صلاح دانستن عمل کنند.
در پایان می خواهم از برادر دلسوز و مهربانم آقا ابوالفضل تشکر کنم که در همه ی مراحل زندگی پشتیبان و راهنمای من بوده و من خود را مدیون او می دانم؛ برایش آرزوی سلامتی دارم.
خدایا چنان کن سرانجام کار 
   تو خشنود باشی و ما رستگار
شعر پیشنهادی برای سنگ مزارم:
با همین سوز که دارم بنویسید حسین      
      هر که پرسید زِ یارم بنویسید حسین
هر که پرسید چه داری مگر از دار جهان 
        همه دار و ندارم بنویسید حسین
خانه آخرتم هست قدمگاه حبیب        
          سر در قبر مزارم بنویسید حسین
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته 

۱۳۳۷/۱۲/۱۳    _   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
  ساعت ۱:۱۵بامداد

هدیه به روح شهدا و شهدای مدافع حرم آل الله صلوات💐

🌷اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌷

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۲
گروه فرهنگی هنری موسسه شهید غلامرضا رادمرد

بلاگ

بیان

معرفی شهدا

وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی