موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد

وبلاگ رسمی موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد

موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد

وبلاگ رسمی موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد

موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد

وبلاگ رسمی موسسه فرهنگی شهید غلامرضا رادمرد این وبلاگ جهت اطلاع رسانی موسسه می باشد .
🌸 در وصف شهدا ، مطالبی با محوریت شهدا و دوران دفاع مقدس🌸

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه

بروم صحبت کنم!!!....

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ق.ظ

 🌹🌺یاباب الحوائج🌺🌹:
🌷🌾🌴🌹🌴🌾🌷
🌹 خاکریز خاطرات
⭐️ یادم می‌آید قبل از عملیات فاو،
فرمانده‌ی قرارگاه کربلا بودم.

💭 دو سه شب قبل از عملیات،
خواب دیدم که دنبال یک خانه هستم
و شهید زین‌الدین می‌گوید:
"بیا!
من اینجا یک خانه گرفتم،
طبقه‌ی بالا مال من و طبقه‌ی پایین را شما بگیر."

دیدم خانه‌ی خیلی باصفا و خوبی است.

🌷 شهید زین‌الدین گفت:
"من خیلی از اینجا خوشم آمده و راضی هستم."

🌷 بعد گفت:
"طبقه‌ی پایین را شما بردار!"

✅ قبول کردم و گفتم:
"من بروم با خانمم صحبت کنم؛
چون من هم از اینجا خیلی خوشم آمده،
مخصوصاً که شما هم اینجا هستید."

💬 این خواب در ذهن من بود،
تا اینکه در عملیات مجروح شدم و تا وقتی مرا به بیمارستان آوردند،
بیهوش بودم.

🌹 به هوش که آمدم،
اولین چیزی که یادم آمد
خواب شهید زین‌الدین بود
و آن خانه‌ی زیبا و این که گفته بودم بروم با ...
🎤 راوی: امیر دریادار "عباس محتاج"
🌷🌾🌴🌹🌴🌾🌷
🌼نثار روح مطهر سردار شهید "مهدی زین‌الدین" صلوات🌼

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۳۰
گروه فرهنگی هنری موسسه شهید غلامرضا رادمرد

باشهدا

بروم صحبت کنم

بلاگ

بیان

شهید مهدی زین الدین

مطالب

وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی